همه چيز در رابطه با نرم افزار هاي مديريت مستند


مي دانيد که در شرکت ها و ادارات حجم بالايي از اطلاعات و اسناد وجود دارد. به روشي که براي حفظ و ذخيره اين اطلاعات توسط شرکت ها و يا سازمان ها استفاده مي شود، مديريت اسناد مي گويند. مديريت اسناد ممکن است با انواع مختلفي در قالب هاي کاغذ و يا الکترونيک انجام گيرد.


مسئله اين است که اين فرآيند اغلب براي اکثر سازمان ها وقت گير مي باشد و به سختي مورد توجه قرار مي گيرد. به همين دليل وجود يک سيستم مديريت اسناد يا يک نرم افزار مديريت مستند کارآمد براي صرفه جويي در وقت شرکت ضروري است. سيستم هاي مديريت امروز براي ذخيره و مديريت اسناد الکترونيکي به سيستم هاي رايانه اي يا نرم افزار ابري متکي هستند.


نرم افزار مديريت مستند


سيستم مديريت مستند


سيستم هاي مديريت مستند براي ضبط و سازماندهي انواع اسناد به شکل الکترونيکي استفاده مي شود که در صورت وم يافتن و بازيابي آن آسان است. يک سند در اين حالت، همانطور که توسط ISO 12651-2 تعريف شده است، شامل هر شيئ يا اطلاعات ثبت شده اي شده که به عنوان يک واحد داده در نظر گرفته مي شود.


يک سند کاغذي مانند فاکتور ابتدا اسکن شده و در سيستم مديريت اسناد در قالب الکترونيکي براي بازيابي در آينده ادغام مي شود. سپس سند توسط دسته هايي مانند بخش، شماره سفارش، فروشنده يا هر مفهوم قابل شناسايي ديگري که مربوط به کسب و کار شما باشد، ظاهر مي شود.


برخلاف پوشه هاي کابينت پرونده هاي سنتي، يک سيستم مديريت مستند، اسناد را در قالب الکترونيکي ذخيره مي کند تا دسترسي آسان آن توسط پرسنل و مشتريان مجاز امکان پذير شود .

مهم ترين نرم افزار مديريت اسناد

بهترين نرم افزار دبيرخانه اي

نرم افزار بانکي چيست

بهترين نرم افزارمديريت مستند

نرم افزار هاي برتر حسابداري

مي ,مديريت ,اسناد ,يک ,يا ,سيستم ,مي شود ,مديريت اسناد ,نرم افزار ,سيستم مديريت ,يک سند

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


Florence's info Omand Club Carolyn's site فروشگاه گوشی های چینی doeballskypqui بچه بیرجند -شوراب مطالب عمومی ترجمه مقاله mz123 وبلاگ حقوقي - ارائه کننده مطالب حقوقي در همه حوزه ها